Oferta pracy - Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego « wróć do poprzedniej strony
08.10.2021
Beskid Media Sp. z o.o. to operator największej sieci światłowodowej na Podbeskidziu, który świadczy nowoczesne i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla osób prywatnych, firm oraz instytucji. Od ponad 10 lat działamy na terenach powiatów: bielskiego, oświęcimskiego, wadowickiego, żywieckiego. W naszej ofercie znajduje się dostęp do szybkiego i stabilnego Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej. Zaufało nam już ponad 28 000 odbiorców, co jeszcze bardziej motywuje nas do realizowania przyjętej misji, jaką jest ciągły rozwój technologiczny oraz terytorialny.
 
Na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego poszukujemy osoby komunikatywnej, która lubi podejmować nowe wyzwania, a osiąganie założonych celów sprawia jej dużą satysfakcję. Dołącz do zespołu liczącego już ponad 60 osób. Oferowane wynagrodzenie brutto od 3400 zł do 4200 zł (w zależności od umiejętności i posiadanego doświadczenia).
 
OPIS STANOWISKA:
  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów,
  • sprzedaż usług dostępu do Internetu, telewizji oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej,
  • informowanie klientów o dostępnych promocjach i ofertach specjalnych,
  • przygotowywanie umów,
  • serwis sprzętu informatycznego,
  • badanie potrzeb klienta oraz wsparcie w wyborze usług,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz długotrwałych relacji z klientami.

OCZEKUJEMY:

  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
  • bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych,
  • dobrej prezencji i wysokiej kultury osobistej,
  • pozytywnego nastawienia do pracy,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • systematyczności i konsekwencji w działaniu,
  • znajomości obsługi komputera,
  • umiejętności serwisowych sprzętu informatycznego,
  • motywacji i zdolności do szybkiego uczenia się.

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę na pełny etat,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (3400 zł do 4200zł),
  • dodatkową premię za dobre wyniki sprzedażowe,
  • wsparcie doświadczonej kadry, 
  • interesującą pracę w zespole młodych i ambitnych ludzi,
  • program lojalnościowy dla pracowników, m.in. darmowy dostęp do usług świadczonych przez firmę,
  • premie świąteczne i okolicznościowe,
  • opiekę medyczną (Medicover) i kartę MultiSport,
  • owocowe czwartki w firmie,
  • zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

MIEJSCE PRACY: Kęty

KONTAKT:
CV wraz ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@beskidmedia.pl (w tytule maila prosimy podać: Aplikacja na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego). W CV prosimy umieścić klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych".

 

Beskid Media realizuje projekt w ramach działania operacyjnego POPC.01.01.00-24-0139/17-00 „Powszechny Dostęp do Szybkiego Internetu” o nazwie: "Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokiej przepustowości na terenie powiatu żywieckiego". Więcej informacji na stronie: popc.beskidmedia.pl