Oferta pracy - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk) « wróć do poprzedniej strony
07.01.2021
Jako jeden z największych na Podbeskidziu lokalnych operatorów telekomunikacyjnych, świadczymy nowoczesne i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla osób prywatnych, firm oraz instytucji. Działamy na rynku telekomunikacyjnym od ponad 10 lat na terenach powiatu żywieckiego, oświęcimskiego, wadowickiego oraz bielskiego. Oferujemy usługi dostępu do Internetu, telewizji światłowodowej oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej. Dostarczamy nasze usługi dla ponad 25000 abonentów. Nasza strategia to stałe dążenie do dalszego rozwoju, zarówno technologicznego, jak i terytorialnego, co przybliża nas do spełnienia misji zgodnie z nazwą Beskid Media, czyli dotarcia do jak największej liczby odbiorców z terenu Beskidów.
 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, prowadzimy rekrutację na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego. Do liczącego ponad 60 osób zespołu poszukujemy osoby interesującej się sieciami telekomunikacyjnymi oraz nowoczesną technologią, komunikatywnej i chętnej do udzielania pomocy przy rozwiązywaniu problemów, której osiąganie założonych celów sprawia dużą satysfakcję.
 
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH PRZYSZŁYCH ZADAŃ?
  • obsługa Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia technicznego,
  • koordynacja pracy i wsparcie techniczne ekip serwisowych,
  • analiza, diagnoza i rozwiązywanie incydentów oraz awarii, a także - w zależności od potrzeb - przekazywanie ich do innych działów wewnątrz firmy,
  • pomoc w testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań i technologii,
  • koordynacja serwisu urządzeń oraz nadzór nad ich stanem magazynowym,
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej.
 
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
  • biegłej znajomości systemów MS Windows,
  • znajomości konfiguracji stacji roboczych w obszarach sieciowych LAN, WLAN, VPN,
  • praktycznej znajomości zagadnień związanych z obsługą sieci komputerowych - w szczególności konfiguracji routerów,
  • gotowości do pełnienia dyżurów telefonicznych,
  • podstawowych zdolności analitycznych,
  • umiejętności szybkiego uczenia się,
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
  • umiejętności współpracy w zespole,
  • zdolności do pracy pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • prawa jazdy kat. B i doświadczenia w prowadzeniu samochodu,
  • dyspozycyjności,
  • mile widziane wykształcenie wyższe, szczególnie uzyskane na kierunkach informatycznych,
  • mile widziane doświadczenie w branży IT oraz znajomość urządzeń MikroTik i/lub Ubiqiti.
 
CO DLA CIEBIE OFERUJEMY?
  • zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę na pełny etat,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • wsparcie doświadczonej kadry,
  • program lojalnościowy dla pracowników, m.in. darmowy dostęp do usług świadczonych przez firmę,
  • premie świąteczne i okolicznościowe,
  • opiekę medyczną (Medicover) lub kartę MultiSport,
  • owocowe czwartki w firmie,
  • interesującą pracę w zespole młodych i ambitnych ludzi.
 
MIEJSCE PRACY: Kęty
 
KONTAKT:
CV wraz ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@beskidmedia.pl (w tytule maila prosimy podać: Aplikacja na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego). W CV prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych.
 
Beskid Media realizuje projekt w ramach działania operacyjnego POPC.01.01.00-24-0139/17-00 „Powszechny Dostęp do Szybkiego Internetu” o nazwie: "Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokiej przepustowości na terenie powiatu żywieckiego". Więcej informacji na stronie: popc.beskidmedia.pl