Zmiany dotyczące Punktu w Wadowicach « wróć do poprzedniej strony
19.06.2020

Wprowadziliśmy szereg usprawnień, abyś wygodnie i szybko mógł załatwić większość spraw bez wychodzenia z domu. Stawiając na zdalną obsługę klienta, przenieśliśmy część naszych pracowników do obsługi telefonicznej,  co wzmocniło naszą infolinię i dzięki temu szybciej możesz załatwić swoje sprawy z domu.  Jednocześnie informujemy, że w związku z wprowadzonymi zmianami mającymi na celu usprawnienie zdalnej obsługi klienta  nasz punkt w Wadowicach został zamknięty.

Wszystkie sprawy związane z obsługą aktualnych umów i zawieraniem nowych można zrealizować bez konieczności wychodzenia z domu, korzystając z kanałów zdalnych:

Sprawdź jakie udogodnienia przygotowaliśmy dla Ciebie na: działamy z troską

Mamy nadzieję, że wprowadzone usprawnienia przełożą się na wygodniejsze i bezproblemowe korzystanie z naszych usług. Dbajmy o siebie wzajemnie.

Beskid Media realizuje projekt w ramach działania operacyjnego POPC.01.01.00-24-0139/17-00 „Powszechny Dostęp do Szybkiego Internetu” o nazwie: "Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokiej przepustowości na terenie powiatu żywieckiego". Więcej informacji na stronie: popc.beskidmedia.pl